Op 26 november verschijnt de nieuwe Er op uit-gids met speciale aandacht voor het Land van Maas en Waal en de Bommelerwaard. In deze handige A5-bewaargids, die als bijlage in Margriet wordt meegeleverd, staan twee spreads boordevol inspiratie over deze streken. Het magazine bereikt maar liefst 89.683 abonnees en biedt een overzicht van musea, exposities, voorstellingen, evenementen en reistips.
Focus op onze streken
De aandacht voor het Land van Maas en Waal en de Bommelerwaard sluit aan bij onze marketingaanpak. In deze editie lichten we evenementen en locaties uit zoals Kasteel Ammersoyen, de historische Hanzestad Zaltbommel, Museum Tweestromenland en nog veel meer. De bijdrage sluit perfect aan bij onze lopende Cultuur en Erfgoed campagne waarin het ontdekken en beleven van erfgoedlocaties in het rivierengebied centraal staat.
Waarom streekmarketing belangrijk is
Streekmarketing is een krachtige manier om bezoekers te enthousiasmeren voor een bezoek aan deze streken. Door samen te werken met platforms zoals Margriet brengen we het Land van Maas en Waal en de Bommelerwaard onder de aandacht bij een breed publiek. Bekijk hier hoe wij samen met gemeenten en ondernemers werken aan streekmarketing.