Search
Close this search box.

Waar we aan werken...

Een greep uit onze projecten, producten en campagnes

Doelgroepenanalyse per gemeente

Een groot deel van de gasten in de dagrecreatie en horeca komt uit eigen omgeving. Dit zijn vaak je meest trouwe klanten. Bureau Toerisme heeft voor jou onderzocht wie de inwoner van jouw gemeente is en laat dit zien in een overzichtelijke factsheet.

Streekpromotie Land van Maas en Waal

In het jaarprogramma van Bureau Toerisme Land van Maas en Waal wordt ook dit jaar aandacht besteed aan versterking van de regiopromotie. Bureau Toerisme Land van Maas en Waal zet zich in voor kennis, ontwikkeling, informatie en marketing voor het authentieke Land van Maas en Waal.

Betuws Best

Wie de Betuwe bezoekt en bij een boerderijwinkel of streekmarkt stopt, ziet producten met het Betuws Best streekmerk. Betuws Best is een overkoepelend label voor streekproducten. Ondernemers kunnen zich met dit label gezamenlijk profileren.

De Bloesem- en Fruitalertapp

In 2019 lanceerde het Bureau Toerisme al de bloesemalert, voor (potentiële) bezoekers die op de hoogte gehouden willen worden van de actuele stand van de bloesem. En met succes, in korte tijd schreven ruim 5.000 consumenten zich in voor de gratis service. In 2020 is er een Bloesemalert-app ontwikkeld.

Betuwe Grand Cru

De Betuwse streekproducten kenmerken zich door de eerlijke en de ambachtelijke manier waarop ze worden gemaakt. De Betuwse wijnen daar een goed voorbeeld van. De Betuwse wijnen behoren zelfs tot de beste wijnen van de lage landen!

Megaletters #BETUWE

Nieuw in de regio! De bijna drie meter hoge letters zijn een nieuw initiatief van Bureau Toerisme Rivierenland. De letters staan in een fruitkist waardoor ze verplaatsbaar zijn en op iedere locatie in de Betuwe in te zetten zijn door evenementen, ondernemers en gemeenten.

Campagne ‘Je voelt je thuis in…’

Fruit, water, mooie steden, maar nu in coronatijd bovenal: rust en ruimte. In tegenstelling tot de nog populairdere vakantiegebieden in Nederland kan de 1,5 metervakantie hier prima gevierd worden. Dit is de reden dat Bureau Toerisme Rivierenland de campagne ‘Je voelt je thuis in…’ gestart is.

Magazine ‘Uit in de regio’ 2021

Met trots presenteren we het nieuwe magazine ‘Uit in de regio’! Maak kennis met dit vernieuwde magazine, dat vol staat met leuke tips en informatie over de regio. Een selectie van onze mooiste thema’s komt aanbod: van bloesem tot oogst en streekproducten en van waterpret tot culturele uitstapjes.
Het magazine gratis verkrijgbaar bij o.a. alle TOP’s en infoposten in Rivierenland.

Streekmarketing Bommelerwaard

Op 1 juli 2020 is het verhaal van de Bommelerwaard, Bommelerwaard: eiland tussen Maas & Waal, gelanceerd inclusief de website www.beleefbommelerwaard.nl en een huisstijl voor de Bommelerwaard.

Gelderseroutes.nl

Op Gelderseroutes.nl vind je de mooiste routes in de Achterhoek, Regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen, Rivierenland en de Veluwe die samen Gelderland vormen. De routes zijn voorzien van leuke ‘tips voor onderweg’, bijzondere adresjes die de moeite waard zijn om even af te stappen. Iedere route is natuurlijk ook voorzien van een handige kaart.

Heroes of the Sky

De in 2020 gelanceerde app ‘Heroes of the Sky’ neemt je mee in de luchtgevechten boven de regio Rivierenland.

Maak kennis met onze app

In samenwerking met ondernemers en gemeenten heeft Bureau Toerisme verschillende apps ontwikkeld met als doel bezoekers van de regio zo goed mogelijk te informeren. Heb je ook interesse in een app voor jouw bedrijf of regio? Laat het ons weten.

Gelderse streken

Om de Gelderse streken (Rivierenland, Veluwe, Achterhoek, Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen) meer naamsbekendheid te geven, werken de Regionale Bureaus voor Toerisme al sinds 2011 samen aan de campagne ‘Gelderland levert je mooie streken…’.
Winkelwagen
Scroll naar boven