De bloesemperiode gaat bijna van start: haak aan op de campagne!

Alhoewel de fruitboomgaarden zich nu nog hullen in de rust van de winter, bereiden ze zich voor op een van de meest populaire natuurfenomenen van het jaar: de bloesemperiode. We trappen het nieuwe jaar dan ook af met de thematische campagne ‘Zóóveel bloesem’, die van februari tot mei loopt. Gedurende de campagne ondersteunen en promoten we de bloesemperiode op verschillende manieren.

In het kort: de campagneonderdelen
Online campagne gericht op het inspireren van (potentiële) bezoekers via Google, Facebook en Instagram.
– Inzet van de succesvolle Bloesemalert-app met real-time updates over bloesemstand en tips voor fietsroutes en activiteiten.
– Haak aan met activiteiten op het Streeckpaspoort: een kleurrijk doe-boekje voor kinderen vol opdrachten en weetjes.
– Radiospot met een landelijk bereik op Radio 1, Klassiek, Radio 5 en de regionale omroepen.
– Inlichten van lokale, regionale en landelijke pers om de regio als dé bloesembestemming op de kaart te zetten.
– Vraag kosteloos promotiemateriaal (beachflags, strandstoelen en dranghekdoeken) aan voor jouw bloesemevenement.
– Verkoop van de unieke Rivierenland Fietskaart, die alle boomgaarden vol bloesem in de regio omvat.
– Printuitingen in magazines en folders.

Totaal verwacht bereik in 2025: maar liefst 3,4 miljoen.

Lift als ondernemer mee op de populariteit van de bloesemcampagne!
Wil jij inspelen op populariteit van de bloesemperiode en jouw activiteit, arrangement of locatie in de spotlight zetten in de lentemaanden? Haak dan aan op de bloesemcampagne, door gratis activiteiten aan te melden! Denk hierbij aan een bloesemwandeling- of fietstocht, een picknick in de boomgaard of een luncharrangement? Of ligt jouw horeca ondermening langs één van de bloesemroutes? Meld jouw activiteit of arrangement dan gratis aan, zodat wij hem kunnen uitlichten op de bloesempagina en onze sociale mediakanalen.

Winkelwagen
Scroll naar boven