Vakantieparken. Is er markt voor zo veel nieuw aanbod?

De markt voor vakantieparken is volop in beweging – en er zitten nog vele nieuwe parken in de pijplijn. Is er markt voor zo veel nieuw aanbod? En met welke concepten kun je nog nieuwe markten aanboren? Op 12 oktober organiseert Pleisureworld een Praktijkdag op het innovatieve Familie Resort Landal PUUR Exloo, waar de kansen en bedreigingen door verschillende deskundigen worden belicht. Stichting Bureau Toerisme is daar natuurlijk bij om zich onder te laten dompelen in de wereld van vakantieparken. Zo breiden wij onze kennis en expertise in destinatieontwikkelingen uit.

Op de Praktijkdag komen ook diverse sprekers aan het woord die ingaan op de snel veranderende markt voor vakantiewoningen:

  • Hielke Tillema, directeur van Kontour Vastgoed (de conceptontwikkelaar en bouwer van PUUR Exloo), deelt zijn visie op de nieuwe generatie van vakantieparken.
  • Ellen van Gackel, directeur BrandforceOne, geeft uitleg over de kracht van een ‘BRAND’ met een uniek concept als voorwaarde voor succes.
  • Hans van Leeuwen van Pleisureworld, geeft als trendwatcher een duiding van de ontwikkelingen in de wereld en de invloed daarop op de markt van de vakantieparken.
Meer informatie over de praktijkdagen: www.pleisureworld.nl/event/praktijkdag-vakantieparken
Winkelwagen
Scroll naar boven