De kracht van social media

Tijdens de Opening Toeristisch Seizoen 2017 liet projectmanager Jeroen van Noort zien wat de behaalde resultaten waren van onze socialmediacampagne in 2016. 
De resultaten logen er niet om. Zo stegen de volgers op ons Facebookkanaal met maar liefst 1735%.

Contentstrategie

Een indrukwekkend aantal, dat we onder meer te danken hebben aan een goede contentstrategie. Storytelling, beeldende verhalen, en video’s zijn hierbij erg belangrijk bij het vertellen van het verhaal van de regio.

Op het moment van schrijven is bovenstaande video maar liefst 16K keer bekeken. Dat betekent dat 16.000 mensen in met name Nederland dit filmpje over de bloesem in Rivierenland heeft gezien.  Natuurlijk maken we zelf een groot deel van deze content, maar wij zijn ook afhankelijk van de input van de regio. Samen met het bedrijfsleven kunnen wij een dergelijke promotie van de Betuwe, Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal mogelijk maken. Deel je content dus met ons, dan zorgen wij dat deze bij de consument terecht komt.

Eigen boodschap

Behalve het vertellen van het verhaal van de regio, kunnen wij je ook helpen met het vertellen van je eigen verhaal. Bijvoorbeeld door mee te kijken bij de inrichting van je socialmediakanalen, of door jouw boodschap te delen op onze eigen pagina. Kijk bij onze socialmediaproducten voor meer informatie hierover.

Winkelwagen
Scroll naar boven