Zomerboost voor de Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal

Deze zomer krijgen de Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal een extra zetje in de spotlights. Vanuit Streekmarketing Bommelerwaard en Streekmarketing Land van Maas en Waal loopt er tot en met eind september een online campagne via Facebook en Instagram. De focus? Het rijke aanbod aan waterrecreatie in beide regio’s.

Met deze campagne willen de streekmarketeers inwoners én bezoekers inspireren om op ontdekkingstocht te gaan in eigen omgeving. Denk aan varen, suppen, zwemmen, fietsen langs het water, een drankje op een zonnig terras of een dagje uit met het hele gezin. De campagne zet recreatiegebieden, wateractiviteiten, fietsroutes en gezinsuitjes nadrukkelijk in het zonnetje.

De doelgroep is breed en divers. Naast inwoners uit de streken zelf, worden ook omliggende gemeenten zoals ’s-Hertogenbosch, Overbetuwe en de regio Nijmegen actief bereikt via geo-targetting (binnen een straal van 20 km). De campagne spreekt bovendien verschillende groepen aan: gezinnen met jonge kinderen, 50+ stellen én jongeren die op zoek zijn naar toffe uitjes met vrienden.

Met deze zomerse campagne wordt het recreatieve aanbod van de regio op een frisse manier onder de aandacht gebracht, precies op het moment dat mensen eropuit willen. Een echte zomerboost dus voor bewoners, bezoekers én ondernemers.

Winkelwagen
Scroll naar boven