Afgelopen Paasweekend verscheen in de weekendbijlage van het NRC Handelsblad een mooi artikel over Rivierenland van de hand van Gemma Venhuizen.
Special NRC Handelsblad
‘Loop je neus maar achterna‘ verhaalt de pracht en praal van de Betuwe in bloesemtijd. Een mooie promotie van de bloesemtijd in heel Rivierenland. De weekendbijlage van NRC Handelsblad heeft een absoluut bereik van 609.000 mensen.
“Voor het allemaal fruit wordt kun je in de Betuwe langs de prachtige bloesemzeeën wandelen. Elk jaar. En wel nú.”
De wandeling is ook uiteengezet in een audiotour. De route van 13,5 kilometer is hier te bekijken en te beluisteren.
Bloesemcampagne 2017
RBT Rivierenland zet in de bloesemperiode vol in op de promotie van Fruittuinvannederland.nl. De bloesemperiode is een belangrijke toeristische tijd voor de Betuwe, de Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal. Met deze campagne wordt ‘de fruittuin van Nederland’ gepresenteerd als de mooiste regio van het land. Ondernemers die iets organiseren in deze populaire periode worden van harte uitgenodigd dit te delen!
Bron: NRC Handelsblad – De ideale tijd voor een bloesemtocht