chatsimple

Extra winterzichtbaarheid voor de binnensteden via landelijke nieuwsbrieven

Deze winter investeert Bureau Toerisme in extra zichtbaarheid voor de binnensteden van het Rivierengebied. Via een gerichte samenwerking met grote landelijke online titels bereiken we een breed publiek dat actief op zoek is naar inspiratie voor cultuur, dagjes uit en stedentrips. Met deze campagne versterken we de aantrekkingskracht van Tiel, Culemborg, Zaltbommel én Oranjestad Buren.

Gerichte aandacht 

In december verschijnen twee redactionele bijdragen in landelijke nieuwsbrieven:

Vorsten.nl – Oranjestad Buren (19 december)
In aanloop naar het bijzondere jaar 2026 – waarin Buren groots stilstaat bij het huwelijk van Willem van Oranje en Anna van Buren uit 1551 – zetten we de stad nu al in de schijnwerpers. De nieuwsbrief bereikt gemiddeld 9.440 lezers per verzending. Een ideale inhoudelijke match dankzij de koninklijke doelgroep.

Plusonline – Tiel, Culemborg en Zaltbommel (16 december)
Plusonline heeft een zeer groot en betrokken lezerspubliek. Met een oplage van 325.000 lezers biedt deze nieuwsbrief een krachtig platform voor cultuur en stedentrips. Deze nieuwsbrief zorgt voor een grote zichtbaarheid richting een breed senior publiek dat actief zoekt naar dagjes uit.

Waarom deze inzet?

Met deze redactionele bijdragen versterken we:

  • de winterzichtbaarheid van onze binnensteden

  • de gezamenlijke regiopromotie richting een landelijk publiek

  • de merkbeleving van het Rivierengebied als culturele én gastvrije bestemming

Deze inzet maakt deel uit van onze bredere cultuurcampagne, waarin we content, online kanalen en partnerschappen combineren voor maximaal bereik.

Samen de regio sterker maken

Ondernemers die willen aanhaken bij toekomstige campagnes of die meer zichtbaarheid zoeken via Uit in de Regio, kunnen altijd contact opnemen. We denken graag mee over mogelijkheden via redactionele bijdragen, campagnes of onze platforms.

Winkelwagen
Scroll naar boven