Te gast bij De Kleine Heerlijkheid in Horssen, is op 19 april de klankbordgroep voor de streekmarketing van het Land van Maas en Waal aan de slag gegaan.
Na een eerste kennismaking is er al een mooie lijst met ideeën om op te pakken.
Onder begeleiding van Stichting Bureau Toerisme werken de Drutense en West Maas en Waalse bedrijven én organisaties aan het versterken van het recreatieve merk Land van Maas en Waal. Bij de aftrap is het Merkkompas uitgedeeld met een praktisch overzicht van doelen, doelgroepen en thematische verhaallijnen. Het Merkkkompas is door Bureau Toerisme opgesteld in opdracht van gemeente West Maas en Waal.
De klankbordgroep komt ongeveer drie keer per jaar bijeen om richting te geven aan de marketinginzet. De streekmarketing Land van Maas en Waal wordt mogelijk gemaakt door gemeenten Druten en West Maas en Waal. Hiervoor zijn meerjarige afspraken gemaakt. Bureau Toerisme coördineert en creëert meerwaarde vanuit de eigen streekgerichte koers met de verschillende streekmerken.
Kijk voor het merkkompas en de andere producten en diensten op https://bureautoerisme.nl/land-van-maas-en-waal/