Brede media-aandacht voor terrasverkiezing

De afgelopen weken stond de zoektocht naar ‘Het leukste terras aan het water’ in het Rivierengebied volop in de belangstelling. Afgelopen maandag maakten we de winnaar én de volledige top 10 bekend. Rustwat in Rhenoy ging er – net als vorig jaar – met de titel vandoor. Maar ook de andere terrassen uit de top 10 kregen volop aandacht, zowel op onze eigen kanalen als in de media.

Mooi om te zien: de verkiezing werd breed opgepakt door lokale en regionale nieuwsmedia. Van Het Kontakt en Regio Online tot RN7 en het AD – overal verschenen artikelen over de campagne, de genomineerde terrassen en de uiteindelijke top 10. Niet alleen de winnaar stond in de spotlights; ook de andere terrassen kregen de nodige aandacht.

Een plek in de top 10 loont
De terrasverkiezing blijkt elk jaar opnieuw een krachtige campagne om ondernemers in de regio onder de aandacht te brengen. Een plek in de top 10 levert niet alleen media-aandacht op, maar ook meer bezoekers op het terras. Dankzij meer dan 10.000 stemmers, duizenden online interacties, een sterk bereik op social media (via Uit in de Regio maar ook via de ondernemers zelf) en aandacht in nieuwsbrieven (25.000 abonnees) en op de website van Uit in de Regio, zorgt de verkiezing voor concrete resultaten – precies op het juiste moment: aan het begin van het terrasseizoen.

Een greep uit de publicaties:

Deze campagne laat opnieuw zien dat samenwerking en zichtbaarheid ondernemers écht iets opleveren. Zeker met het mooie weer in aantocht kunnen de terrassen in het Rivierengebied rekenen op een zomer vol nieuwe gasten.

De verkiezing maakt deel uit van de campagne De Mooiste Wateren en heeft als doel het recreatieve aanbod in het Rivierengebied te promoten.

Winkelwagen
Scroll naar boven