Search
Close this search box.

De kwaliteitsverbetering Gouden Ham wordt uitgevoerd in opdracht van de werkgroep Gouden Ham en is tot stand gekomen met behulp van het Regionaal Investeringsfonds (RIF) Regio Rivierenland. Met de uitvoering en coördinatie door Bureau Toerisme profiteert de samenwerking van een professionele aanpak en verbinding met de regionale promotie en provinciale programma’s vanuit Bureau Toerisme.

Werkgroep Gouden ham

De volgende organisaties en ondernemers vormen de werkgroep Gouden Ham:

Regio Rivierenland, FruitDelta Rivierenland, Gemeente West Maas en Waal, Riverside, Uit®waarde, Appeltern Adventure Gardens, Watersportcentrum Maasbommel, Moeke Mooren, Groene Eiland.

Eeinheid creëren

De Gouden Ham. Een prachtige plek om de natuur te beleven, te recreëren en de historie te ontdekken. Om op avontuur te gaan en tot rust te komen. De diversiteit van het gebied is groot. En dat maakt het creëren van eenduidigheid in de communicatie een uitdaging. 

Met het neerzetten van een nieuwe huisstijl is gekeken naar hoe al deze aspecten de Gouden ham vormen. Een beleving als het ware. En om het gevoel wat de doelgroep in dit gebied krijgt, namelijk ‘vrijheid’. Vrij om op avontuur te gaan, vrij om zelf te ontdekken, het gevoel van ruimte en rust én bovenal een ongedwongen sfeer. Met de nieuwe belofte “beleef het zelf” nodigen we mensen uit om bij de Gouden Ham het vrije avontuur te zoeken en te ontdekken op je eigen manier.

Op basis hiervan is een nieuw stijlconcept ontstaan dat deze beleving vangt en een gevoel van vrijheid uitstraalt. Wil je gebruik maken van deze vormgeving voor het ontwikkelen van eigen materialen, neem even contact op.

Video & fotografie

Om aansluiting te vinden op het nieuwe stijlconcept voor de Gouden Ham, waarbij ‘vrijheid’ voorop staat, is er nieuwe video en fotografie ontwikkeld die past bij dit gevoel. Met het thema ‘Omarm de Gouden Ham’ is er passende content gerealiseerd.

Ondernemers worden aangemoedigd om gebruik te maken van deze beelden en dit te delen op eigen kanalen. De foto’s en video’s zijn de downloaden via onderstaande knop. Wil je gebruik maken van het beeldmateriaal voor eigen materialen, neem dan even contact op.

Promotiemateriaal

Vanuit het project zijn er diverse promotiematerialen ontwikkeld in stijl van de Gouden Ham. Materialen die zijn ontwikkeld zijn o.a. een strandtas, hamam-doek, tafeldisplay en folder.

Alle materialen zijn op basis van de nieuwe huisstijl ontwikkeld, zodat het aansluit bij de eenheid die het gebied wilt uitstralen.

Land van Maas en Waal

Recreatiegebied de Gouden Ham ligt in de streek het Land van Maas en Waal. De streekmarketing Land van Maas en Waal wordt uitgevoerd in opdracht van gemeenten Druten en West Maas en Waal. Met de uitvoering en coördinatie door Bureau Toerisme profiteert de samenwerking van een professionele aanpak en verbinding met de regionale promotie en provinciale programma’s vanuit Bureau Toerisme. Vanuit de streekmarketing wordt de verbinding gezocht met projecten binnen de streek zoals de kwaliteitsverbetering Gouden Ham. Andersom versterken de acties die vanuit dit project zijn gerealiseerd weer de streekpromotie. Regiopromotie doe je samen.

Winkelwagen
Scroll naar boven