De maanden september en oktober staan in het teken van de herfstcampagne voor de regio’s Betuwe, Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal. Binnen de herfstcampagne zijn verschillende onderdelen opgenomen:
Online campagne
Op Uitinderegio.nl is een speciale herfstpagina ingericht met routes, weetjes en tips. Dit is tevens ingericht op de streekwebsites: Welkomindebetuwe.nl, Beleefbommelerwaard.nl en Landvanmaasenwaal.nl.
Social media
Ondersteunend aan de campagne is een social mediacampagne ingericht. We werken ook hierbij met de verschillende doelgroepen als uitgangspunt. Er zijn diverse visuals ontwikkeld welke ingezet worden via de social mediakanalen. Vanuit deze advertenties linken we naar de website.
Advertentie Gelderlander
In samenwerking met DPG media is er een advertentie geplaatst in de Gelderlander editie Betuwe-Rivierenalnd, Maas en Waal en Nijmegen.
Oplage advertentie: 92.700 stuks
Adoptimize mobile campagne
In samenwerking met DPG media is een adoptimize mobile campagne opgezet waarin online banners zijn gebruikt welke linken naar de campagnepagina. De adoptimize mobile campagne heeft een bereik gehad van 669.643 impressies.
Haak ook aan!
Ben je ondernemer en heb jij een activiteit wat past bij deze campagne? Lever jouw activiteiten aan via [email protected].
De herfstcampagne wordt gecoördineerd door Bureau Toerisme en mogelijk gemaakt door Provincie Gelderland. Gelderland levert je mooie streken.