Nieuws
Nieuws uit jouw regio

Bestel ‘Je voelt je thuis in…’ promotiemateriaal
Fruit, water, mooie steden, maar nu in coronatijd bovenal: rust en ruimte. In tegenstelling tot de nog populairdere vakantiegebieden in Nederland kan de 1,5 metervakantie

Regionale en nationale zomercampagne ‘Je voelt je thuis in…’ van start
Het gaat een fantastische zomer worden! Tijd om te laten zien wat De Betuwe, het Land van Maas en Waal en de Bommelerwaard in huis

Lancering streekmarketing Bommelerwaard
Met veel trots is op 1 juli het verhaal van de Bommelerwaard, Bommelerwaard: eiland tussen Maas & Waal gelanceerd. Wethouders Jan-Hein de Vreede van Maasdriel

Oproep Regionaal Investeringsfonds aan ondernemende Rivierenlanders
Dit jaar kunnen ondernemers en ondernemende inwoners tot 1 oktober hun innovatieve plannen voor Rivierenland indienen bij het Regionaal Investeringsfonds van FruitDelta Rivierenland. Anders dan

Opnames Omroep Gelderland in de Betuwe
Op dinsdag 30 juni heeft Omroep Gelderland opnames gemaakt in de Betuwe voor de Fruitalert-app en het streekmerk Betuws Best. Ze startten hun dag met

Ansichtkaart ‘Ontdek je eigen streek’ vanaf 1 juli op de deurmat bij inwoners West Maas en Waal
Op 1 juli valt er bij alle inwoners van de gemeente West Maas en Waal een ansichtkaart in de bus om inwoners te enthousiasmeren hun

Opnames 3 Op Reis in Rivierenland
Zondag 21 en maandag 22 juni bracht de crew van 3 Op Reis een bezoek aan Rivierenland om opnames te maken voor het reisprogramma. In

Vrachtwagens met wervende reclame voor de Betuwe
[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ av_uid=’av-kbkrhjvt’] [av_slide id=’18352′ av_uid=’av-rslhey’][/av_slide] [/av_slideshow] [av_heading heading=’Vrachtwagens met wervende reclame voor de Betuwe’ tag=’h3′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=”

Gratis webinars Duitse markt
[av_slideshow size=’entry_with_sidebar’ animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ av_uid=’av-kbavgzir’] [av_slide id=’18325′ av_uid=’av-vqandf’][/av_slide] [/av_slideshow] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=”

Campagne “JE VOELT JE THUIS IN…” van start: sector toerisme en recreatie bundelt krachten in coronatijd
[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=”

Unieke ‘Buiten-Binnen’ beleving op de mooiste locaties!
PortaManger is een nieuw verhuur concept* voor de horeca *geen eigen investering nodig “Buiten-Binnen” lunchen & dineren ter compensatie van couvert-verlies binnen “Buiten-Binnen” lunchen &

Pontjes hele zomer uit de vaart: ‘Je kunt vrijwilligers geen dubbele diensten laten draaien’
De ‘blije bootfamilie’ zegt met pijn in het hart ‘nee’ tegen werken op de pontjes in het rivierengebied deze zomer. De veelal oudere kaartverkopers en