Nieuws
Nieuws uit jouw regio

Holland Evenementen Groep zoekt een Allround events medewerker
Holland Evenementen Groep is op zoek naar een Allround Events Medewerker. Wat ga je doen? Groepen begeleiden bij activiteiten Meedraaien tijdens evenement Ervaringen creëren voor gasten en natuurlijk jezelf Wie ben jij? Je bent de ideale kandidaat voor deze vacature als jij: Beschikt over een ‘hands-on’ mentaliteit Een echte teamplayer bent Representatief en klantgericht bent

Nieuwste editie Rivierenland Magazine
[av_slideshow_full size=’featured’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-k5ny3pt6′] [av_slide_full slide_type=’image’ id=’14960′ video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_format=” video_ratio=’16:9′ title=” custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_bottom’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”

RBT Rivierenland aanwezig op de Touristikmesse in Kalkar
[av_slideshow_full size=’featured_large’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-k5qq6a18′] [av_slide_full slide_type=’image’ id=’14935′ video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_format=” video_ratio=’16:9′ title=” custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_bottom’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”

Lancering vernieuwde website CulemborgKlopt.nl
Culemborg Klopt: alles over de stad op één overzichtelijke website Relaxed winkelen, lekker eten, genieten van cultuur en historische gebouwen, fietsen en wandelen of recreëren: Culemborg biedt voor ieder wat wils. Om alle activiteiten en evenementen in Culemborg bij potentiële bezoekers nog beter onder de aandacht te brengen, hebben gemeente Culemborg en het Regionaal Bureau

Monitor Vrijetijdseconomie komt eraan!
[av_slideshow_full size=’featured’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-k4a0p0fk’] [av_slide_full id=’13200′ av_uid=’av-pqnc3z’][/av_slide_full] [/av_slideshow_full] [av_heading heading=’Monitor Vrijetijdseconomie komt eraan! ‘ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k4a1fs4v’ admin_preview_bg=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”

Rode Kruis Bloesemtocht ontvangt jaarlijks $120.000 mediabudget van Google
[av_slideshow_full size=’featured’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-k3ss1oto’] [av_slide_full slide_type=’image’ id=’12631′ video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_format=” video_ratio=’16:9′ title=” custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_bottom’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_slide_full]

GEZOCHT! Het lekkerste streekrecept
GEZOCHT! Het lekkerste streekrecept Uiteraard gemaakt met echte streekproducten. Betuws Best is op zoek naar de lekkerste recepten uit de Betuwe en daarom wordt iedereen uitgedaagd om zijn of haar favoriete (familie)recept in te zenden. Is het de appeltaart van oma? Of de favoriete soep van de familie? Als deze gemaakt is met ingrediënten uit

Lancering van kwaliteitsmerk ‘Betuws Best’
BETUWS BEST vruchtbare potentie voor de plattelandseconomie Ambachtelijk vervaardigde streekproducten herkenbaar voor toerist en consument. De campagne om eerlijke, smaakvolle producten uit de Betuwe nog beter bekend te maken bij consumenten en toeristen, is op 12 oktober 2019 gelanceerd op de ‘Dag van het streekproduct’. Dit gebeurde bij Natuurlijk Gruun in Ommeren. Slechts een van

Horeca Inspiratie Event Lekker Lokaal Rivierenland
Wil je als horecaondernemer zien hoe Masterchef Estee Strooker kookt met Betuwse Streekproducten? En ze proeven? Kom dan maandag 28 oktober om 14.00 uur naar restaurant Poelzicht te Kapel-Avezaath, waar Estee Strooker met hulp van Reinder den Haan een kosteloze smakelijke lokale masterclass geeft. Verder wordt uitleg gegeven over het nieuwe streekmerk Betuws Best, is

Lekker Eten & Ontspannen en Kids campagne van Gelderse streken van start gegaan
Deze week is zowel de Lekker Eten & Ontspannen als de Kids campagne van Gelderse streken van start gegaan. Vanuit Rivierenland komen Moeke Mooren, Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt en GeoFort aan bod. Een overzicht van de uitingen voor de Lekker Eten & Ontspannen campagne: ZIN heeft een stuk over Gelderland uitgebracht. Hierin wordt het Jachtdiner bij

De cultuurcampagne van Gelderse streken is gestart!
Deze week is de cultuurcampagne van Gelderse streken van start gegaan! Vanuit Rivierenland komen Flipje en Streekmuseum en Slot Loevestein aan bod. Hieronder een overzicht van alle uitingen: Er is een advertentie verschenen in Max Magazine, VARA gids en Mikro gids. Op de website van de Volkskrant is een longread geplaatst. Op de radio worden
De wandelcampagne van Gelderse streken is live!
De campagne ‘Kom wandelen in de Gelderse streken’ is vorige week gestart. Vanaf deze week draait de communicatie op volle toeren. Vanuit Rivierenland komt Culemborg ook als partner aan bod. Hieronder een overzicht van alle uitingen: Er is een speciale landingspagina ontwikkeld, waar je mee kunt doen met een wedstrijd voor de mooiste herfstfoto. Bekijk